MERKURY ATELIERS Sp. z o.o. realizuje projekt
pt. „Promocja polskiej marki luksusowych opakowań PROFI-TEX-STYLE firmy Merkury Ateliers na międzynarodowych rynkach w Europie oraz perspektywicznych rynkach w Azji i na Bliskim Wschodzie”
dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Cel projektu:
Celem projektu jest promocja polskiej marki luksusowych opakowań PROFI-TEX-STYLE na międzynarodowych rynkach w Europie oraz na rynkach W Azji i na Bliskim wschodzie.
Planowany efekt:
Zdobycie nowych partnerów biznesowych wśród producentów dóbr luksusowych dla marki PROFI-TEX-STYLE oraz zwiększenie udziału Merkury Ateliers w rynku światowym.
Wartość projektu: 451 600,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 270 960,00 PLN
MERKURY ATELIERS Sp. z o.o. realizuje projekt
pt.: „Rozwój spółki MERKURY ATELIERS poprzez opracowanie i wdrożenie do działalności gospodarczej nowego projektu wzorniczego innowacyjnego poligraficznego zestawu wydawniczego dedykowanego osobom niewidomym i niedowidzącym”
dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Cel projektu:
Celem projektu jest rozwój spółki MERKURY poprzez opracowanie i wdrożenie do produkcji nowego projektu wzorniczego innowacyjnego poligraficznego zestawu wydawniczego dedykowanego osobom niewidomym i niedowidzącym. Najważniejszym rezultatem projektu – w krótkim horyzoncie czasowym – będzie możliwość zaoferowania własnego produktu przewyższającego pod względem jakościowym i wzorniczym analogiczne wyroby dotychczasowych firm drukarskich, a w dłuższym horyzoncie czasowym – przejście na pozycję lidera na docelowym rynku zbytu.
Do dodatkowych rezultatów projektu zaliczyć należy:
– wzrost wykorzystania wzornictwa w firmie,
– poszerzanie własnej oferty o produkty dedykowane dla osób niewidomych i niedowidzących,
– zwiększenia potencjału sprzedażowego i ofertowego firmy, poprzez wdrażanie autorskich produktów,
– zdobycie nowych rynków zbytu, w tym zagranicznych,
– rozwój firmy w kierunku R&D,
– planowany wzrost przychodów ze sprzedaży w zawiązku z wdrożeniem w pierwszym roku nowego produktu.
Planowany rezultat:
Najważniejszym rezultatem projektu – w krótkim horyzoncie czasowym – będzie możliwość zaoferowania własnego produktu przewyższającego pod względem jakościowym i wzorniczym analogiczne wyroby dotychczasowych firm drukarskich, a w dłuższym horyzoncie czasowym – przejście na pozycję lidera na docelowym rynku zbytu.
Do dodatkowych rezultatów projektu zaliczyć należy:
– wzrost wykorzystania wzornictwa w firmie
– zdobycie nowych rynków zbytu
– zmiana strategii rozwoju firmy
– rozwój firmy w kierunku R&D
Planowany efekt: Wprowadzenie do oferty firmy nowego projektu wzorniczego – innowacyjnego poligraficznego zestawu wydawniczego dedykowanego osobom niewidomym i niedowidzącym
Wartość projektu: 1 783 500,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 832 500,00 PLN
.